Image Alt

HIIT Διαλειμματική Προπόνηση

HIIT ΔΙΑΛΕΙΜΜΑΤΙΚΗ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ

bfit - hiit
hiit διαλλειματική προπόνηση - bfit

HIIT | Διαλειμματική προπόνηση υψηλής έντασης με βάση την καρδιακή σου συχνότητα

Τα τελευταία χρόνια παρατηρείται μία αυξημένη τάση στην επιλογή εναλλακτικών τρόπων προπόνησης. Μια από τις πιο διάσημες εναλλακτικές μεθόδους προπόνησης για καύση λίπους, είναι το HIIT, ή αλλιώς High intensity interval training (διαλειμματική προπόνηση υψηλής έντασης).

Έχει τρομερά οφέλη όχι μόνο στην βελτίωση της καρδιοαναπνευστικής αντοχής, αλλά και στο να ενεργοποιεί τον μεταβολισμό και να σας κάνει να καίτε πολλές θερμίδες όχι μόνο κατά τη διάρκεια της προπόνησης, αλλά και πολλές ώρες αργότερα.

Με απλά λόγια, καίτε υδατάνθρακες κατά την περίοδο υψηλής έντασης και λίπος στην περίοδο αποκατάστασης.

Τυπικά μια προπόνηση HIIT:

Ξεκινάει πάντα με καλή προθέρμανση ανεβάζοντας ένταση από χαμηλή προς μέτρια δυσκολία
ΞΣυνεχίζουμε στο κύριο μέρος που περιλαμβάνει 10-15 κύκλους οι οποίοι αποτελούνται από περιόδους υψηλής και μέτριας έντασης
και τελειώνουμε με μία περίοδο αποθεραπείας στην οποία χαμηλώνετε την ένταση από μέτρια προς χαμηλή

Σήμερα όλοι μας ζοριζόμαστε να βρούμε ελεύθερο χρόνο λόγω υποχρεώσεων. Παράλληλα όμως έχουμε κάποιον στόχο στο Fitness, όπως το να χάσουμε βάρος. Έτσι αντί να ξοδεύετε άπειρες ώρες κάνοντας την κλασική αερόβια άσκηση την επόμενη φορά αξίζει να δοκιμάσετε τη μέθοδο HIIT, μιας και όχι μόνο θα κάψετε λίπος σε λιγότερο χρόνο, αλλά θα βελτιώσετε και την αντοχή σας, στη δύναμή σας και τη διάθεσή σας.

Στον χώρο μας προσφέρουμε τη συγκεκριμένη μέθοδο με εντυπωσιακά αποτελέσματα στην αύξηση της αερόβιας ικανότητας αλλά και της καύσης λίπους!

Δοκιμάστε μία συνεδρία HIIT στο BFIT PERSONAL STUDIO και δείτε το λίπος σας να μειώνεται αισθητά αφού ο μεταβολισμό σας θα καίει αρκετό, για μεγάλο χρονικό διάστημα και μετά την συνεδρία!

Functional Training | Λειτουργική Προπόνηση

H λειτουργική προπόνηση χαρακτηρίζεται από μια σειρά εκτέλεσης συγκεκριμένων ασκήσεων που έχουν θετικό αντίκτυπο ή ευεργετικές επιδράσεις στην υγεία, στην καθημερινότητα μας, στην εργασία ακόμα και στις δουλειές του σπιτιού και φυσικά μας βοηθούν στην αποκατάσταση τραυματισμών.

Με αυτό το είδος προπόνησης μπορούμε να βελτιώσουμε:

τη μυϊκή δύναμη,
την ευκινησία μας,
την ταχύτητα αντίδρασης,
την ισορροπία,
την αντοχή

Για να χαρακτηρίσουμε μια άσκηση ως λειτουργική θα πρέπει να τηρεί κάποιες προϋποθέσεις, όπως:

να βελτιώνει τη νευρομυϊκή συναρμογή,
να εκτελείται σε όλο το εύρος κίνησης,
να εξασφαλίζει την ισορροπία στην ανάπτυξη δύναμης μεταξύ ανταγωνιστών και πρωταγωνιστών μυών
και να ενεργοποιεί τους σταθεροποιητικούς μύες

Στόχος λοιπόν της λειτουργικής προπόνησης είναι να προετοιμάσει ή να βελτιώσει το σώμα να ανταποκρίνεται καλυτέρα στις απαιτήσεις της καθημερινότητας μας. Βρίσκει εφαρμογή από έναν μέσο ασκούμενο μέχρι ένα αθλητή, αφού έχει τη δυνατότητα να προσαρμόζεται στις εκάστοτε απαιτήσεις. Οι έρευνες δείχνουν ότι αυτό το είδος προπόνησης βελτιώνει τη ποιότητα ζωής, τη φυσική μας κατάσταση, χρησιμοποιείται για την απώλεια βάρους, ακόμα και ως μέσο αποκατάστασης τραυματισμών.

Στο BFIT PERSONAL STOUDIO εφαρμόζουμε τη συγκεκριμένη μέθοδο σε ολιγομελή γκρουπ ή ατομικά, δίνοντας στο μέγιστο τα οφέλη της άσκησης!

functional training - bfit personal studio

Για περισσότερες πληροφορίες επικοινωνήστε μαζί μας στο 698 607 9116